اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.ramy مشاهدة المشاركة
انا عاجز عن الشكر دلوقتى انا اشتغلت بالرد سنو وعملتله instal cidya and basband

وعملتله ريستور بفلاشه 4.3.1

والجهاز فتح لكن بدون شبكه وبدون واى فاى

وبلوتوث ومش عارف اعمل ايه مش قابل داونجريد

الحل انك تعمل داونجريد (ريستور بفيرجن قديم)
4.1 افضل
راجع هذا الموضوع
https://www.gem-flash.com/vb/showthread.php?t=225309

ولعمل الفرموير المعدل بدل من تنزيل فرموير جاهز راجع هذا الموضوع
https://www.gem-flash.com/vb/showthread.php?t=226221

بالتوفيق.