طبعا هشارك
واللي مش هيشارك يبقي اساسا هو بطبيعته جبان
( لا )

.gif)
.gif)
.gif)
طبعا هشارك
واللي مش هيشارك يبقي اساسا هو بطبيعته جبان
( لا )
tamertotti شَكر
ضوابط المشاركة



رد مع اقتباس
المفضلات