معذرة للجميع ومن وجهة نظرى الشخصيه
لو عملنا دستور فيه كل ما يمكن ان يتقدم بنا الى الامام ...سنجد من يقول لا
بالبلدى ... احنا ميعجبناش العجب ....
ودخلنا فى موضوع ان الحريه اللى اخدناها بعد 25 يناير بتخلينا مش بنقبل بأى حاجه
هو سؤال ويا ريت اى حد يرد عليا ....
هو الجيش مصلحته ايه ان الدستور ميكونش فى مصلحة الشعب ؟؟؟؟
يا ريت نبطل بقا حتة اننا نمشى ورا الاغلبية وخلاص بدون ما نحكم عقولنا
رأى شخصى بالنسبه ليا فقط لا غير




.gif)
رد مع اقتباس

المفضلات