السلام عليكم
يا جماعه انا عندي مشكله في التورنيدو
بعد ما تتم عمليه التنصيب وياخد اب ديت
بتجيني الرساله دي
وقد ما حاولات مرة وتنين وعشره
منفعتش
وكمان نزلت ويندوز ورى ويندوز
برضو نفس المشكله
يا ريت تساعدوني لو سمحتو
وبارك الله فيكم
تحياتي
Azaroo
السلام عليكم
يا جماعه انا عندي مشكله في التورنيدو
بعد ما تتم عمليه التنصيب وياخد اب ديت
بتجيني الرساله دي
وقد ما حاولات مرة وتنين وعشره
منفعتش
وكمان نزلت ويندوز ورى ويندوز
برضو نفس المشكله
يا ريت تساعدوني لو سمحتو
وبارك الله فيكم
تحياتي
Azaroo
.gif)
.gif)
.gif)
تاكد من حجم الاصدارات وايضا بعد تثبيت السيبورت عليك بعمل تحديث للقطعة من النت حتى تواصل تثبيت السويت معك للمتابعة
المفضلات