وطبعا احنا عندنا العقول ال تعمل نووي
ولو مش مصدقني اسال عن مصطفي مشرفه
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام الرميحي
هههههههههههههههههههههههه
ليه
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد سرحان
وانت مالك ياعم
انتو عندكو نووي
وانت عارف مصر فيها ايه
عشان تتكلم
وبعدين بالعقل لو مصر سهله زي ناس
كانت امريكا ادخلت وكانت اسرائيل مصدقت
فوقو بقي من الوهم اللي انتو عايشين فيه
والله حاجة تضحك
شفتوا انكم ضحكتم على الاقتراح
لمجرد اني ذكرت حاجة سقفها عالي جدا
بس ياهل ترى كل شئ مستحيل زي اللي قلتة لكم فاهيمن قصدي
المفضلات