اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة all4one_99 مشاهدة المشاركة
وطبعا احنا عندنا العقول ال تعمل نووي
ولو مش مصدقني اسال عن مصطفي مشرفه
اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام الرميحي مشاهدة المشاركة

هههههههههههههههههههههههه


ليه
اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد سرحان مشاهدة المشاركة

وانت مالك ياعم
انتو عندكو نووي
وانت عارف مصر فيها ايه
عشان تتكلم
وبعدين بالعقل لو مصر سهله زي ناس
كانت امريكا ادخلت وكانت اسرائيل مصدقت
فوقو بقي من الوهم اللي انتو عايشين فيه
والله حاجة تضحك



شفتوا انكم ضحكتم على الاقتراح

لمجرد اني ذكرت حاجة سقفها عالي جدا

بس ياهل ترى كل شئ مستحيل زي اللي قلتة لكم فاهيمن قصدي