المشاركة الأصلية كتبت بواسطة anim الى كل المصريين ناقشوا مرحلة ما بعد مبارك افضل لكم يجب على مصر امتلاك السلاح النووي هههههههههههههههههههههههه ليه
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات