اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MX-KEY مشاهدة المشاركة
اخي بعد الانلوك و تنزيل ملف pm
ان فضل على الحال كونتكت سيرفيس

قم بتغير شاشه للجهاز
اعتقد ان العيب بالجهاز لانه يقبل الفلاش تمام ولكن عند عمل ضبط مصنع العملية بتفشل وده ملوش اى علاقه بالشاشة