اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nanosh مشاهدة المشاركة
x3 كيباد كامل فاصل وهاد تاني جهاز بيجيني
طبعاً لمة افحص بيخرج كل خط
بدلت ic الكيباد
وبدلت كونكتر الفلاتة
وبدلت لفلاتة
وفكيدت جميع الازرار الجانبية
و غسلت الجهاز
ولسة ولا زر شغال
هيلبببببببب
تسخين خفيف على ابو دورين