المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nanosh x3 كيباد كامل فاصل وهاد تاني جهاز بيجيني طبعاً لمة افحص بيخرج كل خط بدلت ic الكيباد وبدلت كونكتر الفلاتة وبدلت لفلاتة وفكيدت جميع الازرار الجانبية و غسلت الجهاز ولسة ولا زر شغال هيلبببببببب تسخين خفيف على ابو دورين
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات