nktel a800
التليفون دايما بيفصل وبيعمل شاشة بيضاء وبيعمل اعادة ضبط مصنع لوحده
nktel a800
التليفون دايما بيفصل وبيعمل شاشة بيضاء وبيعمل اعادة ضبط مصنع لوحده

المشكله بايسى الفلاش بعد التاكد من السوفت وير
المفضلات