الجهاز النهارده مره واحده لقيته سخن وريحه طلعت منه ومش بيشيك ولا يفلش ولا اى حاجه
المشكله دى حصلت النهارده 24/12
وياترى لو اصدار جديد ظهر ممكن الاصدار القديم يوقف والبوكس ميشتغلش