الجهاز النهارده مره واحده لقيته سخن وريحه طلعت منه ومش بيشيك ولا يفلش ولا اى حاجه
المشكله دى حصلت النهارده 24/12
وياترى لو اصدار جديد ظهر ممكن الاصدار القديم يوقف والبوكس ميشتغلش



الجهاز النهارده مره واحده لقيته سخن وريحه طلعت منه ومش بيشيك ولا يفلش ولا اى حاجه
المشكله دى حصلت النهارده 24/12
وياترى لو اصدار جديد ظهر ممكن الاصدار القديم يوقف والبوكس ميشتغلش
ضوابط المشاركة



رد مع اقتباس
المفضلات