المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amkomosa2th مشكور الجهاز اشتغل بس مفهوش عربى ممكن عربى لفرجن 7.20 مشكوووووووووووووووووووووور
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات