المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elnahas1975 اشتغل على 1112 عادى جدا ؟ بس بفلاشات 1200 الله اينور عليك او بارك الله فيك
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات