اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة z3x مشاهدة المشاركة
شكرا يا اخي انا جربتها ولم تنجح ...... لا يوجد فولت على النقطة . اريد صورة للنقطة اللي تحت ايسي البور لاسحب خط منها الى مفتاح البور

التعويض ده متجرب وتمام