المشاركة الأصلية كتبت بواسطة z3x شكرا يا اخي انا جربتها ولم تنجح ...... لا يوجد فولت على النقطة . اريد صورة للنقطة اللي تحت ايسي البور لاسحب خط منها الى مفتاح البور التعويض ده متجرب وتمام
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات