ياباشا الجهاز كله بكام علشان نشتري RPL غير ان السيم لوك بايظ كمان
انا مش قصدي انا بقول ان فيه حل..وصاحب الجهاز حر

.gif)
.gif)
.gif)
ياباشا الجهاز كله بكام علشان نشتري RPL غير ان السيم لوك بايظ كمان
انا مش قصدي انا بقول ان فيه حل..وصاحب الجهاز حر
ضوابط المشاركة



رد مع اقتباس
المفضلات