المشاركة الأصلية كتبت بواسطة KaTy 3G الحمد لله الجو النهارده عال العال و الشمس طلعت و الارض نشفت و كله زى الفل ربنا يسترها يا معلم واحنا فى الخدمه
http://www10.0zz0.com/2010/01/28/11/807326886.png
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات