لا حبيبى التورنيدو مش بيدعم تفليش USB
ممكن تفلش USB على الجاف او على المكس كاى
بس جرب الاول زاى ما قولتلك وعلم على SKIP ERASE واعد التفليش تانى




لا حبيبى التورنيدو مش بيدعم تفليش USB
ممكن تفلش USB على الجاف او على المكس كاى
بس جرب الاول زاى ما قولتلك وعلم على SKIP ERASE واعد التفليش تانى
نهادعزت شَكر



لا يمكن إستعمال الUSB مع التورنادو
وبعد إذن الأخوة والأخوات ممكن أضيف أن
ممكن أخى الكريم تقوم بتفليش APE وكذلك الCMT لكن كل واحد لوحده
كيف اخوي العزيز على SKIP ERASE مافهمت
اخي ممكن ترسل لي رقم موبايل وأتصل وتعلمني الخطواط وبعد ساعة أعمل على تفليشها اتأخرت على الصلاة وجزاكم كل خير ........
استأذن الحين ودعائي لكم .....
MoHaMeD GaZaL شَكر



بالتوفيق إن شاء الله
نهادعزت شَكر




اتفضل اخى اعمل زاى ما فى الصورة واعد التفليش مرة تانية
مساء الخير اخوتي اخي مينا عملت كما قلته لي واعطاني الرسالة التالية ويطلب yes or No
DATA BLK_ERROR at:0*00040000,03
Would You Like to Continue Anyway?
اخي مينا هل أختار نعم أو لا واترجى مساعدتي



يرجى فصل الكابل وتنظيف مكان البينات الموجودة فى الكابل نفسه وكمان الموجودة على البوردة وإعادة المحاولة
وإلا تجربة كابل آخر
نهادعزت شَكر
المفضلات