المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahamehonana كده ممكن حضرتك تجرب كابل تاني لأن فيه في السوق كابلات رديئة جداً لأنها بتتباع للـ MP4 فياريت تجرب كابل اصلي .وبرده نجرب على الفونيكس ممكن فلاشه كامله على رابط مباشر وتكون اعلى فيرجن 35 ممكن
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات