المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المدينة المنورة عايز اكون متميز أبرا كدابرا أبرا كدابرا, أبرا كدابرا ههههههههههههههههه هههههههههههه اوعى تقول الجمله دى تانى يابوب لو قلتها 10 مرا هاتتقلب معزه ههههههههههههههههه
http://img97.imageshack.us/img97/795...ersion2pe7.gif هدفنا راحة العضو الابديه متــــــــواجـــــــــد
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات