قائمة الاعضاء المشار اليهم

صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12
النتائج 11 إلى 15 من 15

الموضوع: 2700c بيطفي مع الاتصال

  1. #11
    .: جيماوي مشارك :.
    الصورة الرمزية الساهر

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2008
    المشاركات
    88
    الشَكر (المُعطى)
    2
    الشَكر (المُستلَم)
    10
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    3
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    37

    افتراضي رد: 2700c بيطفي مع الاتصال

    حبيبي abdo_as761 فصلت البوكس وهذا ال scan
    This is SL3 phone(Simlock2 format).
    - Avoid SW Downgrade
    & manual erase to this phone !

    SIMLOCK seems to be valid
    SUPERDONGLE_KEY seems to be valid
    CMLA_KEY seems to be valid
    WMDRM_PD seems to be valid
    SIMLOCK_TEST passed
    SECURITY_TEST passed


    Imei net: 354192037000913
    Version: SIMLOCK SERVER
    Provider: Nokia Test, Country: Finland
    Counter: 0/3, 0/10

    CONFIG_DATA: 2440700000000000
    PROFILE_BITS: 0000000000000000

    BLOCK 1: 1=OPEN 2=OPEN 3=OPEN 4=OPEN 5=OPEN, DATA=FFFFFF
    BLOCK 2: 1=OPEN 2=OPEN 3=OPEN 4=OPEN 5=OPEN, DATA=FFFFFF
    BLOCK 3: 1=OPEN 2=OPEN 3=OPEN 4=OPEN 5=OPEN, DATA=FFFFFF
    BLOCK 4: 1=OPEN 2=OPEN 3=OPEN 4=OPEN 5=OPEN, DATA=FFFFFF
    BLOCK 5: 1=OPEN 2=OPEN 3=OPEN 4=OPEN 5=OPEN, DATA=FFFFFF
    BLOCK 6: 1=OPEN 2=OPEN 3=OPEN 4=OPEN 5=OPEN, DATA=FFFFFF
    BLOCK 7: 1=OPEN 2=OPEN 3=OPEN 4=OPEN 5=OPEN, DATA=FFFFFF

  2. الشَكر Mohammed_Awwad شَكر

  3. تاريخ التسجيل
    Always
    المشاركات
    Many
  4. #12
    .: جيماوي رائع :.
    الصورة الرمزية hussam@

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2007
    المشاركات
    634
    الشَكر (المُعطى)
    541
    الشَكر (المُستلَم)
    944
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    4
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    1 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    56

    افتراضي رد: 2700c بيطفي مع الاتصال

    اذا اتبعت الخطوات السابقة ولم تنجح فالمشكلة في الpf

    وهو حساس جداً للحرارة

  5. الشَكر Mohammed_Awwad شَكر
  6. #13
    VIP Member
    الصورة الرمزية Mohammed_Awwad

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Sep 2007
    الدولة
    مصر - المقطم
    العمر
    46
    Sonork
    100.1627328
    المشاركات
    8,176
    الشَكر (المُعطى)
    25766
    الشَكر (المُستلَم)
    17878
    الإعجاب (المُعطى)
    38
    الإعجاب (المُستلَم)
    117
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    647 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    499

    افتراضي رد: 2700c بيطفي مع الاتصال

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة R.FARJ مشاهدة المشاركة
    أخي فقط أستبدل سماعة الأذن
    الله ينور عليك هو ده الكلام السليم
    الموضوع مش سوفت خالص
    سماعة الأذن سبب المشكلة دي في كل الاجهزة الإكسبريس ميوزيك

  7. #14
    صديق المنتدى
    الصورة الرمزية abkareino

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2008
    الدولة
    { مـصـرى و افتخر }
    العمر
    36
    Sonork
    100.1603559 - 100.1592041
    Phone
    Iphone 4
    المشاركات
    3,492
    الشَكر (المُعطى)
    16260
    الشَكر (المُستلَم)
    13725
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    1
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    1 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    263

    افتراضي رد: 2700c بيطفي مع الاتصال

    شو الاخبار حبيبى وصلت لحد فين

  8. #15
    .: جيماوي مشارك :.
    الصورة الرمزية الساهر

    الحالة
    غير متواجد
    تاريخ التسجيل
    Jun 2008
    المشاركات
    88
    الشَكر (المُعطى)
    2
    الشَكر (المُستلَم)
    10
    الإعجاب (المُعطى)
    0
    الإعجاب (المُستلَم)
    3
    غير معجبون (المُعطى)
    0
    غير معجبون (المُستلَم)
    0
    تم تذكيره فى
    0 مشاركة
    تمت الاشارة اليه فى
    0 مواضيع
    معدل تقييم المستوى
    37

    افتراضي رد: 2700c بيطفي مع الاتصال

    عفوا عن التأخير للأسف نفس الحاله لكن اكتشفت في وضع العام بيعمل رستارت عند استقبال المكالمه
    لما احط على وضع الصامت الجهاز يشتغل احلى مايكون من دون مشاكل وكمان لو عملت في وضع عام وعملت عازل على مجسات الجرس او نزعت الجرس نفس المشكله
    غيرت مقاومات الجرس والملفات كل مسار الجرس حتى افلما غيرته نفس المشكله
    ألديكم حل؟
    وشكرا جزيلا

صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •