اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة DouglasDou مشاهدة المشاركة
ممتاز و الله اخى فاست انلوكر

بس هى بتعمل اية اية هو العمل اللى بتقوم بية يعنى بتعالج اية علشان انا نفسى اعرف و الله
بس برافو عليك على الرد السهل الجميل دة

What Is SX4 ?
A. SX4 Is Card By Nokia Work With Fps10 Fps8 To Calculate RPLS And Give Authorization Password To Phone.

Why We Need SX4?
A. To Change/Rewrite In Pm(Eeprom) Sections Fields.
. SX4 Calc Password For Phone. Because Nokia Have Protected Pm(Eeprom)Field [1] And [309]
B If We Need To Rewrite This Filed We Need To Use SX4..