الجهاز بيفتح شاشه بيضاء وبعدين اسم الجهاز ويفصل حاولت اعمله سوفت على سبايدر مان مش راضى يقرا خالص قمت بالتسخين على arm ونفس القصه بردوا مع العلم ان الجهاز لسه جديد ومشتغلش خالص

الجهاز بيفتح شاشه بيضاء وبعدين اسم الجهاز ويفصل حاولت اعمله سوفت على سبايدر مان مش راضى يقرا خالص قمت بالتسخين على arm ونفس القصه بردوا مع العلم ان الجهاز لسه جديد ومشتغلش خالص
ضوابط المشاركة



رد مع اقتباس
المفضلات