يعني جهاز تاني 5130 اكسبريس وضعتو على نفس البوكس
وباستخدام نفس الكيبل واقدرت اقرة الانفو وانزل سوفت
ما قصدته ان الكيبل والبوكس شغالين انما المششكلة بالجهاز
فاين يمكن تكون المشكلة




يعني جهاز تاني 5130 اكسبريس وضعتو على نفس البوكس
وباستخدام نفس الكيبل واقدرت اقرة الانفو وانزل سوفت
ما قصدته ان الكيبل والبوكس شغالين انما المششكلة بالجهاز
فاين يمكن تكون المشكلة
ضوابط المشاركة



رد مع اقتباس
المفضلات