يعني جهاز تاني 5130 اكسبريس وضعتو على نفس البوكس
وباستخدام نفس الكيبل واقدرت اقرة الانفو وانزل سوفت
ما قصدته ان الكيبل والبوكس شغالين انما المششكلة بالجهاز
فاين يمكن تكون المشكلة



يعني جهاز تاني 5130 اكسبريس وضعتو على نفس البوكس
وباستخدام نفس الكيبل واقدرت اقرة الانفو وانزل سوفت
ما قصدته ان الكيبل والبوكس شغالين انما المششكلة بالجهاز
فاين يمكن تكون المشكلة
ارفع رسالة
check+info
للجهاز
المفضلات