يعني جهاز تاني 5130 اكسبريس وضعتو على نفس البوكس

وباستخدام نفس الكيبل واقدرت اقرة الانفو وانزل سوفت

ما قصدته ان الكيبل والبوكس شغالين انما المششكلة بالجهاز

فاين يمكن تكون المشكلة