اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدعبدالمنعم مشاهدة المشاركة
حبيبى الموبيل الى معاك صينى وhwk لايدعم الصينى فى بوكس اخر اسمة اسبيدر مان متخصص فى الصينى
اخى محمد مين قالك ان الهاتف صينى ؟
اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدعبدالمنعم مشاهدة المشاركة
مشكور اخى على هذا الرد الجميل
الهاتف اللى معاك rm- كام ؟