المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدعبدالمنعم حبيبى الموبيل الى معاك صينى وhwk لايدعم الصينى فى بوكس اخر اسمة اسبيدر مان متخصص فى الصينى اخى محمد مين قالك ان الهاتف صينى ؟ المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدعبدالمنعم مشكور اخى على هذا الرد الجميل الهاتف اللى معاك rm- كام ؟
جيـــم فـــلاش هوستينج العرب N.S.S.P
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات