تيلفون k600 لما اشغل الكاميرا يهتج يوقف خالص وده الفلاشه اللى عليه R370M00_PCB01_GPRS_MT6225_S00.N_V560_Y30M10_0278_08A0812M_1_4D091125C0
تيلفون k600 لما اشغل الكاميرا يهتج يوقف خالص وده الفلاشه اللى عليه R370M00_PCB01_GPRS_MT6225_S00.N_V560_Y30M10_0278_08A0812M_1_4D091125C0


بعد تجربه كاميرا اخرى او رفع الكاميرا خالص
ايبقى ده عيب البروسيسر (arm)
سخن عليه مع التحريك


تمام مليون الميه المشكله في المعالج arm هزة كله هيبقي تمام مجرب كثير جدا



دي مشكله صيانه وبالتحديد بروسيسور
ابوكنزى شَكر
.gif)
.gif)
.gif)
متابعة ممتازة يا شباب
فى انتظار رد صاحب المشكلة
المفضلات