الرجاء من الأخوة المساعدة في Nokia 2680s-2 RM-392 به مشكلة تهنيج و قفل تلقائي ... و شكرا ...


الرجاء من الأخوة المساعدة في Nokia 2680s-2 RM-392 به مشكلة تهنيج و قفل تلقائي ... و شكرا ...
قم بعمل سوفت وير للموبيل وابلاغنا بالنتيجه والرجاء التاكد من منطقه التشفير والسيريل
noure30 شَكر


قمت بعمل سوفتوير و إصلاح لـــ Imei بواسطة ملف Rpl ببوكس الأمتي ... لكن المشكلة هي نفسها التهنيج و القفل تلقائي ..

اعمل الجمبر الاتي
noure30 شَكر
المفضلات