اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة .:Кinģ pЯo:. مشاهدة المشاركة
وانا احب العضو الي يدبس بعدي

هو





basem the ghost
عضو مميز فى القسم الصينى سوفت

star3star3star3star3

avatar38913 13




حبيبي باسم اتفضل
وياريت الإذاعه متجبش عصير منتهي الصلاحيه
عشان نضمن صحه العضو



شكرا حبيبى امير على التدبيسة اقصد الاستضافة

وانا سعيد اننا اتعرفنا بيك


اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kohlr2002 مشاهدة المشاركة
و طبعا باسم الجوست
مش هيخوفنا علشان هو جوست لا لا لا لا ابسيتوتلي

بردوه هنستضيفه
عووووووووووووووووووووووووووووو انا جيت

لية كده التدبيسة دى

الاسبوع الجاى هيكون اسبوع حافل جدا

هطلع فى الاذاعة والتليفزيون كمان فى موضوع

كاميرا الجيم فلاش ضيف الاسبوع



هبقى مشهور