اخي لو جهازك مش مسوي ليه جلبيريك ما تقدر تسويه بالبرنامج المرفق
وان لم يكن جهازك معمول ليه جلبيريك ممكن تسوي ريستور باخر فرجن للجهاز وخلاص

.gif)
.gif)
.gif)
اخي لو جهازك مش مسوي ليه جلبيريك ما تقدر تسويه بالبرنامج المرفق
وان لم يكن جهازك معمول ليه جلبيريك ممكن تسوي ريستور باخر فرجن للجهاز وخلاص
ضوابط المشاركة



رد مع اقتباس
المفضلات