مشكلة فى موبايل سونى اريكسون صينى
الجهاز مش بيبوت معاية على بوكس الاسبيدر
فهل يوجد طريقة حتى يقراء على البوكس
الكابل المستخدم L14E+L12C
ولكم جزيل الشكر

مشكلة فى موبايل سونى اريكسون صينى
الجهاز مش بيبوت معاية على بوكس الاسبيدر
فهل يوجد طريقة حتى يقراء على البوكس
الكابل المستخدم L14E+L12C
ولكم جزيل الشكر
.gif)
.gif)
.gif)
في حالة اذا كان الجهاز اسبريد
تابع هذا الموضوع
طريقة تفليش اجهزة الاسبيرد USB بالصور ( تفاصيل جديدة )

الجهاز mtk
.gif)
.gif)
.gif)
ايه موديل الجهاز ( رقمه )
قم باستخدام كابل الينفيرسال
ايه مشكلة الجهاز في الاساس
basem the ghost شَكر

نوع الجهاز مكتوب تحت البطارية
j20
ومشكلة الجهازة عاوز سوت وير
عند التشغيل ينور ويطفى عاطول
غير سوكت الشحن
المفضلات