اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسن حسني مشاهدة المشاركة
مشكلتك في ايسي الفلاش قم بالتسخين علية وبعدها نفذ الخطوة السابقة
اخى المشكله فى الاساس سوفت وير كيف تحولت الى هارد وير عن طريق السوفت ؟؟