المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسن حسني مشكلتك في ايسي الفلاش قم بالتسخين علية وبعدها نفذ الخطوة السابقة اخى المشكله فى الاساس سوفت وير كيف تحولت الى هارد وير عن طريق السوفت ؟؟
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات