المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboshawkt عند فتح الجهاز وبة كارت الميمورى يكون شغال تمام لكن عند خروج كارت الميمرى ودخولة مرة تانية لا يقراه الجهاز ابدا ولازم نقفل التليفون ونفتحة تانى عشان يقراة ارجو الحل وشكرا لكم بدل المقاومه المشاره بنفس القيمه 100k
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات