بعد تجربه كاميرا اخرى او رفع الكاميرا خالص
ايبقى ده عيب البروسيسر (arm)
سخن عليه مع التحريك



بعد تجربه كاميرا اخرى او رفع الكاميرا خالص
ايبقى ده عيب البروسيسر (arm)
سخن عليه مع التحريك
ضوابط المشاركة



رد مع اقتباس
المفضلات