اكيد المشكلة فى الشاشة عيد على لحام الشاشة او جرب شاشة اخرى




اكيد المشكلة فى الشاشة عيد على لحام الشاشة او جرب شاشة اخرى
ضوابط المشاركة



رد مع اقتباس
المفضلات