ياباشا البرنامج مابيقراهاش وع العموم الفلاشه هى دى انا سحبتها من التليفون ورجعت رفعتا ليه تانى وبرده مابيفتحش
http://www.4shared.com/file/QWG7gI8B/6120__.html

6120 lephone