العفو حبيبي جود طيب كده هتسخن علي ايسي الرام الموجود تحت كونكتور الكيباد

ومن ثم تغييره

ان لم يكن قم بالتسخين علي ايسي الفلاش المقابل لايسي الرام في الجهه الاخري من البورده

ومن ثم رفعه واعادة صب رجوله وتنظيف مكانه وتركيبه

ونتظارك ....

بالتوفيق