اخي مصطفي المشكله غالبا هتكون في ايسيهات الباور بيتي والافيلما
ابدا بالبيتي قم بتغييره وجرب وبعدها الافيلما
وبنتظارك ...
بالتوفيق
.gif)
.gif)
.gif)
اخي مصطفي المشكله غالبا هتكون في ايسيهات الباور بيتي والافيلما
ابدا بالبيتي قم بتغييره وجرب وبعدها الافيلما
وبنتظارك ...
بالتوفيق
.:Кinģ pЯo:. شَكر
المفضلات