في البدايه اعمل ايرس فلاش وبعدين نزل السوفت العادي بتاعك بس قبل ماتنزل اعمل مانويل فلاش وفاكتور سيت وانلوك وكل ده علي الجاف طبعا وبعد ماهيخلص السوفت هيفتح معاك صفحه اختار ملف ال ام سي يو تاني وهو هيشتغل معاك ان شاء الله والطريقه مجربه اكتر من مره....
ونسالكم الدعاء.........