اخي بعد عمل فورمات للجهاز والتجربه بدون كارت الذاكره
وتجربة شاحن وبطاريه اخريين
قم بالتسخين علي ايسي الشحن تاهفو ومن ثم التغيير
وبنتظار النتيجه للمتابعه
بالتوفيق
.gif)
.gif)
.gif)
اخي بعد عمل فورمات للجهاز والتجربه بدون كارت الذاكره
وتجربة شاحن وبطاريه اخريين
قم بالتسخين علي ايسي الشحن تاهفو ومن ثم التغيير
وبنتظار النتيجه للمتابعه
بالتوفيق
Jaguar007 شَكر
المفضلات