أخي الكريم ارجوا ان تشوف علي الصوره لاني عدلت عليها ولو ماعندكش الفلاشه ياريت تنزلها من السبورت موجوده

وياريت لو بحتت اكتر واكتر كنت لقيت الحل بس ياخساره مافيش حد يستعمل زر البحت
انا تحت امرك بس ماتسيبش الموضوع لانى رح اتطمن حصل معاك ايه