ايوة كلامك صح انا فلشتة غلط والمشكلة انة مش ادخل البطاقة المشكلة مش راضي يدخل لوكل مود والجهاز يريد فك شفرة وحاولت افلشة يو اس بي لكنة يرفض



ايوة كلامك صح انا فلشتة غلط والمشكلة انة مش ادخل البطاقة المشكلة مش راضي يدخل لوكل مود والجهاز يريد فك شفرة وحاولت افلشة يو اس بي لكنة يرفض
ضوابط المشاركة



رد مع اقتباس
المفضلات