المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yassir ياسلام على الكلام المحسوس اخى ما احلاه واروعه اجمل شئ انك تحس وتتحس!!!!! شكرا اخى ياسر على تعليقك الجميل تحياتى اليك
وَمَا تَدْرِي نَفْسٌ مَاذَا تَكْسِبُ غَدًا وَمَا تَدْرِي نَفْسٌ بِأَيِّ أَرْضٍ تَمُوتُ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ صدق الله العظيم ـ الحسابات الرسمية للجيم فلاش Facebook: https://www.facebook.com/gemflash Twitter: https://twitter.com/GEMFLASH1
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات