شكرا للجميع انا وجدت الحل ولو اى حد واجهت مشكله فى تعريف المكس كى عل ونيدز xp_sp3 انا فى خدمته لمساعدته
ممنوع وضع اميل فى المشاركة

شكرا للجميع انا وجدت الحل ولو اى حد واجهت مشكله فى تعريف المكس كى عل ونيدز xp_sp3 انا فى خدمته لمساعدته
ممنوع وضع اميل فى المشاركة
ضوابط المشاركة



المفضلات