اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MR. PROTEC مشاهدة المشاركة
للتوضيح

الجهاز لية عربى

عندى فلاشة على ust فول مسحوبة + ايبروم

لو عندك ust قولى ارفعهالك

p.s : فلاشة e1070 مش شغالة على الجهاز دة هتفتح الجهاز لكن مش هيشتغل والشاشة هتلاقيها بايظة
ياريت تبعتها يا استاذ شريف
تقبل مروري