المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MR. PROTEC للتوضيح الجهاز لية عربى عندى فلاشة على ust فول مسحوبة + ايبروم لو عندك ust قولى ارفعهالك p.s : فلاشة e1070 مش شغالة على الجهاز دة هتفتح الجهاز لكن مش هيشتغل والشاشة هتلاقيها بايظة ياريت تبعتها يا استاذ شريف تقبل مروري
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات