اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abu Ahmed*GEM مشاهدة المشاركة
بصراحة أنا أيضا أسأل نفسي لماذا عندما أقرأ خواطرك تدخل الى قلبي

تقرأها عيني وتنزل الى قلبي مباشرة

دوم الإبداع يامملكتنا بخواطرك الجميلة
بارك الله فيك يابو احمد
بجد شم عارفة اقولك ايه على كلامك دة ميرسى كتير
ليك ولكل اللى شرفونى بردهم