تمام اخوانى الجهاز اشتغل تومام ( شلت زراير الفوليم )
بس مش عارف اركبها تانىبقا ولا ايه
وايه المشكله اللى كانت فى زراير الفوبليم
وشكرا





تمام اخوانى الجهاز اشتغل تومام ( شلت زراير الفوليم )
بس مش عارف اركبها تانىبقا ولا ايه
وايه المشكله اللى كانت فى زراير الفوبليم
وشكرا
ضوابط المشاركة




رد مع اقتباس
المفضلات