بياخذ شبكه تمام بس هو وعند المكالمه بيتفصل المكالمه بعد دقيقه او اكتر او اقل علمت له فرمته +سوفت وما مشي الحال
الجهاز سبايدر له اربع بيال من الأمام وبطاريه نوكيا وعلى فكرهانا غيرت البطاريه