اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة anim مشاهدة المشاركة
في البدء جرب تسطب 3.4 لو انت مش مسطبها

او ازيلها وركبها مرة ثانية
اخى مش شرط الاصدار انا شغال على 3.1.6

,وشغال تمام

اما بالنسبه ان يشيل الاصدار و يسطبه تانى الرد ده كان مكتوب من طرف الاخ sasa