المشاركة الأصلية كتبت بواسطة anim في البدء جرب تسطب 3.4 لو انت مش مسطبها او ازيلها وركبها مرة ثانية اخى مش شرط الاصدار انا شغال على 3.1.6 ,وشغال تمام اما بالنسبه ان يشيل الاصدار و يسطبه تانى الرد ده كان مكتوب من طرف الاخ sasa
مصير الجسد انه سينتهى فياليته ينتهى من اجل عمل صالح
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات