اخي قم بعمل توصيلة بين الفيوز و دايود الشحن و ان شاء الله حيشتغل معاك لانو الفيوز متصل بموجب جكة الشحن من ناحية و دايود الشحن من الناحية الاخري .جرب و انا في انتظار ردك
.gif)
.gif)
.gif)
اخي قم بعمل توصيلة بين الفيوز و دايود الشحن و ان شاء الله حيشتغل معاك لانو الفيوز متصل بموجب جكة الشحن من ناحية و دايود الشحن من الناحية الاخري .جرب و انا في انتظار ردك
ابو جيلان شَكر
المفضلات